جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۸
کد خبر: ۸۴۳۲۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
مدیر امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی و هنری در بازدید از «خیابان کتاب» مطرح کرد:

ضرورت اهمیت به نوآوری در امور کتابخوانی

حامد طراحی، مدیر امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از «خیابان کتاب» بازدید کرد و به عضویت کتابخانه گلستان درآمد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حامد طراحی، مدیر امور کتابخانه‌های این سازمان از «خیابان کتاب» بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت‌های این خیابان فرهنگی آشنا شد. 
 
حامد طراحی با اشاره به فضای صمیمی و خلاقه خیابان کتاب، گفت: از ویژگی‌های مثبت این نمایشگاه توجه به خلاقیت و اهمیت نوآوری در امور فرهنگی مرتبط با کتابخوانی است که محیط جذابی را برای مخاطبان ایجاد کرده است.
 
وی تنوع غرفه‌های خیابان کتاب و همچنین برگزاری نمایشگاه در میدان نبوت را، متناسب با سبک و سلیقه‌های متفاوت دانست و تاکید کرد: جذب مخاطب یکی از اهداف مهم هفته کتاب و کتابخوانی است و استقبال از این نمایشگاه دلیلی بر درستی رسیدن به اهداف فرهنگی این نمایشگاه است.
 
وی افزود: کتابخانه‌های منطقه ۸ از کیفیت بالایی برخوردار است و جزء کتابخانه‌های منظم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به حساب می‌آید.

طراحی با اشاره به گسترش فرهنگ در میان کودکان افزود: تاکید و توجه به حوزه کتاب کودک ضرورتی است که خوشبختانه در خیابان لحاظ شده است. 

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار فضای مجازی در جذب مخاطب گفت: شناساندن ناشران، نویسندگان کتاب‌های مختلف و جذاب در فضای مجازی باعث بهبود و رشد کتابخوانی در کشور می‌شود که نیازمند توجه بیشتری است. 

طراحی در پایان عنوان کرد: در این نمایشگاه تعدد بنر‌ها و استندهای تبلیغاتی نوعی آلودگی بصری ایجاد کرده و مانع از آن می‌شود که مخاطب روی جملات و اهداف غرفه‌ها تمرکز کافی کند.
نظر شما